Kupite si čas
Ob vsakdanjem prenatrpanem urniku je dobro vedeti, da obstaja podjetje, ki vas razbremeni pri nujnih vsakodnevnih obveznostih. Vse za vas.
Kupite si čas
 

Splošna določila

Zasebnost naših komitentov je za nas največja prioriteta.
Vse za vas se zavezuje zaščiti vsako informacijo, ki jo prejmemo od vas. Zasebnost naših komitentov je za nas največja prioriteta. Namen teh splošnih določil je, da ste seznanjeni katere vaše podatke potrebujemo pri opravljanju naših storitev-
Zbiranje podatkov
Za opravljanje storitev Vse za Vas potrebujemo osebne podatke, kot so ime, priimek, naslov, el. naslov, telefonsko št., načine plačila, podatke o kreditni kartici in potrditev stalnega bivališča.
Zavedamo se, da so to zelo zaupni podatki. Ti podat ki ne bodo nikoli in na noben način dostopni tretjim osebam, ampak se bodo uporabljali izključno v namene poslovanja Vse za vas. Hkrati so zaupne narave tudi naročila storitev naši h sedanjih in preteklih strank, tako v povezavi z nami, kot z dobavitelji in strankami.
Dostop do podatkov
Vse za Vas omogoča dostop do podatkov strankam in izvajalcem v primeru, da je zahtevana sprememba ali popravek.
V primeru, da stranka zahteva izbris svojih podatko v iz naše baze, bomo to nemudoma tudi omogočili, oz. storili.
Zahtevek za izbris osebnih podatkov je potrebno poslati v pisni obliki, s priporočenim pismom, na naslov: Vazalis d.o.o., Kamnogoriška 49, 1000 Ljubljana ali preko elektronke pošte na info@vsezavas.si
Uporaba podatkov
Vse za vas bo uporabljalo vaše podatke izključno v poslovne namene storitev Vse za Vas. Vse za Vas ne bo pošiljalo, uporabljalo ali prodajalo kakršnih koli vaših osebnih podatkov tretjim osebam iz kakršnih koli razlogov, razen izvajalcem in zaposlenim za izvajanje storitev Vse za Vas, razen v primeru, da prejmemo poziv od sodišča za posredovanje podatkov določene stranke.
Piškotki
Vse za vas ne uporablja piškotkov. V kolikor se bomo poslužili uporabe piškotkov, vas bomo o tem predhodno obvestili v roku 8 delovnih dni preko elektronske pošte.

Naročilo storitev za vozilo
Kot naročnik storitev izjavljam, da je vozilo ob izročitvi izpravno, z vso potrebno opremo, delujoče, z ustreznim in veljavnim prometnim dovoljenjem, pooblastilom za prevzem in ključem. V kolikor je potrebno popravilo, vas o tem predhodno obvestim za morebitni dogovor z avto vleko. V naročilu navajam katero storitev želim, da opravite na mojem vozilu in pri katerem servisu. Izjavljam, da je vozilo kasko zavarovano in v primeru prometne nezgode, ki bi jo povzročil sodelavec storitev Vse za Vas krijem kot naročnik iz kaska zavarovanja vozila.
Za vse storitve v zvezi vozila nas obvestite najkasneje 3 delovne dni pred naročilom, v primeru menjave pnevmatik pa vsaj sedem delovnih dni pred naročilom storitve. Pred prevzemom vozila bo član ekipe Vse za Vas v prevzemnico vnesel vidne poškodbe na avtu. Vpisal bo tudi število prevoženih kilometrov, uro, datum in kraj prevzema ter vozilo fotografiral. Po predaji član ekipe Vse za Vas ponovno fotografira vozilo in vam preda vozilo z opravljeno naročeno storitvijo. V času servisa ste dosegljivi na telefon, v kolikor se pokažejo nepričakovana dodatna popravila.
Mi zagotavljamo, da bomo nadvse skrbno ravnali z vašim vozilom in vam ga izročili v stanju ob prejemu. Vozniki se zavezujejo, da bodo vozili z upoštevanjem prometnih predpisov in v kolikor bodo kršili prometne predpise z vašim vozilom, bodo sami krili kazen za kršitev in prevzeli 100% odgovornost. Storitev Vse za Vas vam zagotavlja, da se vozilo ne bo uporabljalo v noben drug namen kot le za izvedbo storitve. Zavezujemo se, da podatki o vozilu ne bodo dostopni tretjim osebam, razen v primeru zahteve sodišča.

Naročilo storitev za varovanje doma
Kot lastnik/ca nepremičnine izjavljam, da je nepremičnina vzdrževana po zakonskih določilih in varna za bivanje. Ob prevzemu kot naročnik/ca pripravim pooblastilo, ključe, morebitne varnostne kode in obvestim o posebnostih, potem se nepremičnina poslika in zabeležijo se možne okvare kot tudi datum in ura pričetka varovanja. Kot naročnik/ca storitve izjavljam, da je nepremičnina zavarovana tudi za primer vloma in v kolikor bi v času našega varovanja vseeno prišlo do vloma/tatvine, bi to škodo krili iz zavarovalne police. Izjavljamo, da imamo za vse el. aparate visokonapetostne zaščite v kolikor pride do udara strele. V času varovanja bom dosegljiv/a na telefon v primeru pojava nepričakovanih dogodkov. Naročilo za varovanje je potrebno naročiti vsaj 3 delovne dni pred pričetkom izvajanja storitve.
Ekipa Vse za Vas zagotavljamo, da bomo nadvse skrbno ravnali z vašo nepremičnino in vam jo izročili v stanju ob prejemu. Osebje se zavezuje, da nepremičnina ne bo koriščena v noben drug namen kot le za izvedbo storitve. Zavezujemo se, da podatki o nepremičnini, ključ, koda alarma ne bodo dostopni tretjim osebam, razen v primeru zahteve sodišča.

Naročilo osebnih storitev
Kot naročnik storitev Vse za Vas, se obvezujem, da bom podal natančne podatke o izdelku, storitvi, pošiljki, paketu s podatki o lokaciji prevzema oz. nakupa ali rezervacije ter cene. Hkrati sem dolžan ob naročilu podati opozorilo v kolikor gre za prevzem izdelka, ki je občutljiv na razsutje, magnetno polje oz. druge zunanje vplive (mraz, toplota) ali teža nad 5 kg, obseg nad 50 cm, volumen nad 5 litrov in znesek do 500 EUR. Strinjam se, da v primeru nezmožnosti izvedbe storitve lahko Vse za Vas zavrne naročilo. Naročilo bom podal vsaj 1 delovni dan pred izvedbo storitve, v primeru presega mase, velikosti ali prostornine, zneska pa vsaj tri delovne dni. Kot naročnik storitve vse za vas se zavezujem, da v primeru prometnega zastoja upoštevam preseženi čas za izvedbo storitve po planu.
Vse za Vas zagotavljamo, da bomo nadvse hitro, zanesljivo in učinkoviti opravili naročeno storitev na najbljižji možni lokaciji v najkrajšem času, oz. na naročeni lokaciji. Z vašim blagom bomo ravnali skrbno pazljivo. V primeru naše napake, ki bi povzročila škodo na blagu, vam povrnemo celotno kupnino.

Naročilo storitev rezervacije turističnih aranžmajev
Kot naročnik storitve rezervacije turističnih aranžmajev, se obvezujem, da bom podal natančne podatke o željeni destinaciji, terminu, trajanju, vrsti, nivoju in ceni turističnega aranžmaja. V primeru potrebe po dodatnih informacijah bom dosegljiv na telefon ali elektronsko pošto. Za enostavne rezervacije je rok za izpeljavo storitve do 7 dni, v primeru zahtevnejših aranžmajev in zahtevne organizacije, je rok 14 dni do izvedbe naročila. Strinjam se, da lahko Vse za Vas ne izvede naročila, v kolikor izvedba ni mogoča. Ob prevzemu aranžmaja se za dodatne informacije ali spremembe aranžmaja obrnem direktno na ponudnika turističnega aranžmaja. V primeru odstopa od naročila bom pokril sorazmerne stroške, ki so že nastali z izvedbo naročila storitev Vse za Vas.
Ekipa Vse za Vas se zavezuje, da bo preverila vse vrste aranžmajev, ki ustrezajo vaši rezervaciji in ponudila ugodno ceno glede na nivo aranžmaja. Ekipa Vse za Vas se zavezuje, da ne bo nikomur posredovala podatkov o vašem potovanju, razen v primeru zahteve sodišča.

Naročilo vseh storitev
Ekipa Vse za Vas nima nobene obveze ali odgovornosti v primeru nezmožnosti izvedbe naročenih storitev primeru objektivnih razlogov (prenehanje aktivnosti osrednjih organizacij, vojno stanje, naravne katastrofe, politične odločitve, spremembe zakonodaje ali katerekoli druge okoliščine, nad katerimi Ekipa Vse za Vas nima nadzora) in naročnik ne bo iz nobenega razloga zahteval odškodnine.

Pogoji poslovanja v spletni trgovini

Pogoji poslovanja v spletni trgovini VSE ZA VAS

1. SPLOŠNO
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine na spletni strani www.vsezavas.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje (ZVPot-UPB2).
S spletno trgovino upravlja Vazalis d.o.o.
Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo v trenutku, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.
V spletni trgovini lahko kupujejo registrirani in neregistrirani uporabniki. Ob registraciji v sistem spletne trgovine pridobite uporabniško ime in geslo, ki je enako naslovu elektronske pošte ter geslu. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec skrajša postopek naročila, saj mu ni potrebno vsakič znova izpolnjevati osebnih podatkov.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje prek spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh storitev ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas, motile uporabo.

2. POSTOPEK NAKUPA
2.1 ZAKUP ČASA ALI BONA (v nadaljevanju: »zakup«)
Zakup lahko izvedete kot registriran uporabnik ali kot gost. Če želite naročiti zakup, potem pod njim kliknite na gumb KUPI ZDAJ. Vsi zakupi se shranjujejo v košarici. Po končani izbiri zakupov, kliknite na košarico. Pokazali se vam bodo izbrani zakupi, ki jih lahko tudi odstranite ali povečate količino posameznega izbranega zakupa. Nato kliknite na gumb PLAČILO.

2.2 KORAK  – PODROBNOSTI O PREJEMNIKU
Nakup kot “registrirani uporabnik” ali “gost ”
– Nakup kot “gost”
V primeru, da se odločite za nakup kot gost, morate ob vsakem nakupu znova vnesti osebne podatke.
V tem koraku tudi izberete način dostave oz. prevzema blaga. Cena pošiljanja po pošti je 3 EUR+ddv Registracijo potrdite s klikom na gumb NAPREJ.
V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.
–  Nakup kot registriran uporabnik
V kolikor se želite registrirati v spletno trgovino za registracijo potrebujete veljaven elektronski naslov in geslo ter kliknite na gumb “vpišite se za uporabo imenika”. Če ste že registrirani uporabnik, bo program sam izpolnil vaše že vnešene podatke. V kolikor kupujete prvič, pa vnesite vaše osebne podatke. Z registracijo prihranite čas pri kasnejših nakupih, saj vam ni potrebno vsakič znova vnašati osebnih podatkov, prav tako pa imate v vašem profilu VAŠ RAČUN zgodovino preteklih naročil, možnost spremembe gesla in imenik naslovov za dostavo. Registrirate se lahko tudi še v naslednjem koraku.
Registracijo potrdite s klikom na gumb NAPREJ. V primeru, da katero obvezno polje pustite prazno, vas bo usmerilo nazaj na registracijski obrazec, kjer bo označeno kateri podatek ste pozabili vnesti oz. kje ste se zmotili.

3. KORAK -PODROBNOSTI O PLAČILU
Pri spletnem nakupovanju ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
•Plačilo na spletni strani s plačilnimi karticami VISA, MAESTRO ali MASTERCARD.
•Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino. Upoštevajte, da dostavna služba Pošte Slovenije za tovrstno storitev zaračunava provizijo, ki ni obračunana na računu. In sicer:
– za znesek odkupnine do 98,00 € zaračuna 1,05 € provizije,
– za znesek odkupnine od 98,00 € do 501,00 € zaračuna 1% od vrednosti in
– za znesek nad 501,00 € zaračuna 5,01 €.
Provizijo plačate poštarju posebej, strošek ni vključen v vrednost paketa.
•Plačilo po predračunu na TRR SI56 2900 0005 1650 320. Ko dobite potrditev naročila na vaš elektronski naslov, izvršite nakazilo na TRR podjetja. Po prejemu nakazila bodo poslani na vaš naslov.
– Nakup kot “gost”
Vpisati morate še vaš elektronski naslov na katerega boste dobili potrditev naročila in vse nadaljnje podatke o poteku vašega naročila.
Če se želite registrirati, potem vnesite še geslo, drugače pustite prazno.
Vnesite še naslov plačnika artiklov, ki je lahko tudi enak kot je naslov dostave.
–  Nakup kot registriran uporabnik
Vnesite še naslov plačnika artiklov, ki je lahko tudi enak kot je naslov dostave.
Kliknite na gumb NADALJUJ.

4. KORAK – ODDAJ NAROČILO
V tem koraku so zbrane vse informacije, ki ste jih vnesli v prejšnjih korakih. (izbrani artikli, način dostave in način plačila)
Če želite kaj spremeniti, potem kliknite spodaj na ravnilo na prejšnji korak in vnesite pravilne podatke.
V kolikor je vse pravilno izpisano, kliknite na gumb ODDAJ NAROČILO.

5. CENE
Vse cene v spletni trgovini so v evrih in ne vključujejo DDV, ker nismo davčni zavezanci. Za vse zakupe veljajo trenutne cene. Pri nakupu bomo upoštevali ceno, ki velja ob potrdilu plačila.
Trenutno veljajo navedene cene storitev, ki pa jih lahko spremenimo brez predhodnega obvestila.
AKCIJE-POPUSTI
Roki veljavnosti akcijske ponudbe veljajo do preklica. Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Ponudba velja do preklica.
Uporabniki spletne trgovine lahko zakupijo čas po akcijskih cenah in cenah s popusti. Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo pri vsakem zakupu, za katerega akcija ali cena s popustom velja, jasno določeni pogoji udeležbe v njih.

6. ZASEBNOST IN ZAŠČITA PODATKOV
Ponudnik se zavezuje, da bo varoval vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnika spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam.
Večino strani v naši spletni trgovini lahko obiščete, ne da bi morali razkriti svoje osebne podatke, na primer vaše ime, naslov in elektronski naslov.
Za nakup v naši spletni trgovini potrebujemo vaše osebne podatke. Podatkov, ki nam jih boste posredovali, ne razkrivamo tretjim osebam, razen za namen potrditve veljavnosti nakupa s plačilno kartico, dostave izdelkov, trženja in promocije. Ponudnik izvaja vse potrebne ukrepe za varovanje zaupnosti osebnih podatkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Bon vsebuje zaporedno številko, ime upravičenca, vrednost in podpis izdajatelja.

7. NAROČANJE
OBDELAVA NAROČILA
Spletna trgovina bo z aktivnostmi, potrebnimi za izvedbo sprejetega naročila, pričela takoj po njegovem prejemu.
ZAVRNITEV NAROČILA
Naročilo, za katerega se ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi spletna trgovina razpolaga, ne more izvesti, se zavrne. Potrošnik ne more zahtevati izpolnitve takega naročila.
HRANJENJE NAROČILA
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Potrošnik lahko vsa svoja naročila spremlja na svojem profilu.
ODSTOP OD NAROČILA
Kupec lahko v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov v 15 dneh po zakupu časa, pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila.

8. DOSTAVA V SLOVENIJI
Naročene zakupe iz naročil, prejetih na delovni dan do 12. ure, pripravimo in odpremimo praviloma še isti dan, tako da bone načeloma prejmete v 24 urah. Vsa naročila prejeta po 12. uri se pripravijo in odpremijo naslednji delovni dan.
V primeru, da zakupa, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bomo z vami dogovorili o dobavnem roku.
Zakupe pošiljamo prek podjetja Pošta Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.
Upoštevajte, da je za dostavo pošiljke prav tako potreben določen čas. V Sloveniji čas dostave za večino pošiljk traja en dan, pri čemer pa se ta lahko zaradi različnih vzrokov, na katere ne moremo vplivati (okvare, nesreče, napake, razmere na cesti …) podaljša.
8.1 STROŠKI DOSTAVE V SLOVENIJI
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Strošek dostave je 3,66 € in se izpiše ob zaključku vašega naročila ter je zaveden na računu, ki ga prejmete skupaj z naročenimi zakupi. Če se odločite za plačilo naročila po povzetju, bo znesek stroškov pošiljanja višji zaradi storitve odkupnine in provizije, ki jo zaračuna Pošta Slovenije (glej 3.1 ). Ta dodatni strošek vam Pošta Slovenije obračuna naknadno in ni zaveden na računu.

9. REKLAMACIJE in NAPAČNI ZAKUP
REKLAMACIJE
Vsi zakupi so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani.
Prejete zakupe preglejte takoj. Kupec ima pravico, da v skladu s 37. členom Zakona o varstvu potrošnikov, ob morebitni poškodbi na izdelku, ki je nastala med transportom, se takoj zavrne kurirju, ki je blago dostavil. Torej se zakupa ne prevzame. S kurirjem izpolnita reklamacijski zapisnik, ki je podlaga za reševanje reklamacije. Na podlagi tega vam bomo poškodovani zakup zamenjali z novim.
O reklamaciji nas lahko obvestite direktno na elektronski naslov: info@vsezavas.si, da bo zadeva čim hitreje urejena.
NAPAČNI ZAKUP
Prejeti zakup preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačen zakup, mora kupec najkasneje v treh dneh po prevzemu obvestiti trgovino www.vsezavas.si  na elektronski naslov info@vsezavas.si . Na podlagi ustreznega obvestila vam bomo v najkrajšem možnem času zakup zamenjali. Po prejemu vrnjenega zakupa na naslov poslovne enote, se kupcu pošlje pravi zakup.

10. VARNOST (ta del se prilagodi bančnemu sistemu naknadno)
Nakupovanje in plačevanje prek spletne trgovine je varno.
Vse denarne transakcije, opravljene v spletni trgovini, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov.
Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačilo lahko opravite s plačilno kartico (Maestro, MasterCard in Visa.).
Vsi podatki, ki nam jih posredujete, so zakodirani s pomočjo tehnologije za šifriranje podatkov SSL. Ta napredni postopek šifriranja podatkov omogoča, da osebnih podatkov ni mogoče prestreči. Osebni podatki se v kodirani obliki prenesejo z vašega računalnika v avtorizacijski strežnik banke in se ne shranjujejo na strežniku ponudnika. Če želite preveriti, ali je vaš brskalnik med plačevanjem v varnem načinu, poiščite ikono ključavnice v spodnjem kotu ali na koncu vrstice z naslovom v brskalniku.

11. INTELEKTUALNA LASTNINA
Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetke in njihove izpeljanke v spletni trgovini so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.

12. UGODNOSTI ZA ČLANSTVO V NAŠI TRGOVINI – kako postanete član in kaj s tem pridobite?
S prijavo oz. registracijo v naši trgovini ste deležni ugodnosti, ki jih ponujamo. Ob naročilih vam ni potrebno več posredovati vaših podatkov, saj so ti že shranjeni in imate možnost pregleda preteklih nakupov.

13. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ugovore, pripombe, zahtevke in izjave lahko uporabniki pošljejo po elektronski pošti info@vsezavas.si ali na tel številko 031 00 10 50 ali po klasični pošti na naslov VAZALIS d.o.o., Stegne 21 c, 1000 Ljubljana.
Ponudnik se obvezuje, da bo najkasneje v 5 delovnih dneh kupcu potrdil, da je pritožbo prejel in mu sporočil, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

14. PODATKI O PODJETJU
VAZALIS d.o.o., Kamnogoriška 49, PE: Stegne 21 c, 1000 Ljubljana.
Tel: 031 00 10 50 www.vsezavas.si   info@vsezavas.si
Želimo vam prijetno in ugodno nakupovanje ter se vam zahvaljujemo za zaupanje.

Zaključek
S sprejemanjem naših zahtev in pogojev splošnih določil in koriščenjem storitev Vse za Vas, se strinjate, da lahko potrebujemo tudi dodatne podatke, odvisno od okoliščin, da lahko uspešno realiziramo zahtevano nalogo.
V primeru sprememb splošnih določil bodo stranke o tem obveščene preko elektronske pošte vsaj 8 delovnih dni pred uvedbo sprememb.
V kolikor imate kakršnokoli vprašanje, nam ga lahko pošljete na elektronski naslov: info@vsezavas.si ali po pošti na: Vazalis d.o.o., Kamnogoriška 49, 1000 Ljubljana.